The Life of Annie

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Annie Johansen - 30 mars 2010 19:24


För någon vecka sedan i matsalen;

En vän upptäcker ett hårstrå i sin mat, får ett utbrott och märker sen att det är hennes eget;

- Fan, jag fäller lika mycket som en padda!

 


Just nu sitter jag och lyssnar på Amy MacDonalds nya skiva, stor besvikelse.

Av Annie Johansen - 30 mars 2010 19:01


...kan ni fatta att klockan är sju?

Ljuset har återvänt!

Av Annie Johansen - 30 mars 2010 16:19


Shiiit vad jag är hungrig! Jag har matlagardag idag och jag gillar det inte alls. Det finns en anledning till att jag sökt till ett gymnasium här hemma...så att jag ska slippa laga mat själv. Men det får man göra i alla fall...SUCK


Jag får väl ta och laga mat då...


Guuud vad jag är shoppingsugen! Jag känner att jag verkligen måste ha ett blått nagellack. Och så känner jag att jag verkligen måste måla mina naglar i två olika färger nu innan jag köper blått nagellack.

Men först måste jag laga mat.


Imorgon ska jag och två vänner på danselidansgrej i aulan. Kom ni oxå. Det är dansgruppen Freestyle som sätter upp en liten show som heter CRE8IVITY. Break Dance och HippHopp tror jag det bjuds på =) Trevlans


Tittade ut genom fönstret och såg att solen skiner. Får lite dåligt samvete över att jag inte är ute...men jag måste ju faktiskt laga mat.


Jag har ont i mina tänder för jag har varit hos tandläkaren idag. Nästa gång ska den grejen jag har i gommen tas bort för den behövs tydligen inte mer. Trevligt =) Mindre trevligt är att jag ska ha gummiband i käften...vet inte hur länge...blä


Något bra på tv ikväll?


Hjälp vad fint väder det är...


Jag hade matteprov idag och det gick åt helvete.


Men jag hade druckit en blåbärsdrickyoggi innan.


Så då är det inte så konstigt.



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards