The Life of Annie

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Annie Johansen - 1 mars 2010 18:30



Rubriken saknas inte, jag kom inte på någon bara.


Min dator har slutat att bråka lite nu. Och det är ju bra.


Min underläpp smakar salt...och jag har inte ätit något salt.


Nu mår jag illa.


Skolan började idag och det firades med en slöjdlektion direkt på morgonen. Jag broderade i 190 idag och är färdig snart, med ena tecknet. Jag har två kinesiska tecken som jag ska broderera och det ena är snart klart.

På engelskan därefter fick vi reda på provresultat, på matten fick vi reda på provresultat och på no:n hade vi vikarie. Vår lärare var/är sjuk förstår ni, och vi elever tror inte alls att det har att göra med att han inte har mejlat provresultaten till dom som skrev upp sig på den listan innan lovet. Vi tror verkligen att han är sjuk på riktigt...*Host*

Till lunch var det blodkorv, korv och potatisbullar. F informerade oss andra runt bordet om att hon en gång i tiden hade gillar blodkorv, men sen hade någon berättat för henne att det var blod i och då hade hon slutat äta det.

På tyskan pratade vi om grammatik och gjorde ett uppgiftspapper och på bilden ritade vi.

Jahoppja.

På dansen gjorde vi en massa nytt. Jag var jättetaggad i början men sen hände det något och jag blev helt slö även om jag inte kände för att vara slö. Och så fick jag gå hem! I duggregnet! Och så blåste det så att luvan blåste av huvudet hela tiden. Och när jag kom hem märkte jag att pappa och brodern hade sparat en fjärdedels lasagne till mig. Det betydde att dom hade käkat upp resten av dom två formerna. Så jag blev skitsur och det sitter lixom fortfarande i, även om jag såg att en av formarna var inne i ugnen och orörd.

Men, nu är det för sent, jag är redan sur.


Förlåt, jag menade inte att dra med er ner i skiten där jag befinner mig ;) Ber så mycket om ursäkt.


Jag undrar om vi har muntligt nationellt i svenska imorgon.


Nu ska jag ta och hoppelihoppa in i duscheliduschen och sen ska jag koreografera en åtta och sen är det dags för 90210!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards