The Life of Annie

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Annie Johansen - 4 mars 2010 21:23


Vår hund skäller...


Typ hela tiden...


Jag tror att han ser spöken...


Eller så är han bara läskigt ouppfostrad...


Tror kanske mer på det sistnämda när jag tänker efter...


När det har gått så långt att brodern går ner och mutar hunden med ett grisöra för att han ska hålla tyst...


Då har det gått för långt...


Vem kom på idén med husdjur...?


Förlåt alla djurvänner...


Men jag kan inte hjälpa att jag inte är någon vidare djurvän...


Jag önskar inte livet ur dom...


Jag gillar dom bara inte något vidare.


By the way, så tror jag att jag snart kommer att få ett psykiskt sammanbrott. Inte pga hunden utan mest för att det är så himla mycket just nu...


Vem kom på idén med musikal...?


Vem kom på idén med nationellaprov...?


Vem kom överhuvudtaget på idén med en vårtermin...?



Av Annie Johansen - 4 mars 2010 15:13


Egentligen slutar vi tre på torsdagar, men idag slutade vi en timme tidigare då vår vikarie som vi skulle ha på idrotten var sjuk. Inget mig emot. Jag ska alldeles strax sätta mig och läsa so. Men först ska jag nog städa så jag slipper höra mammas tjat senare.


det har varit en härlig dag idag! Solen har skinit tre dagar i rad denna veckan! Eller är det fyra? I vilket fall som helst så är det så pass många att jag har tappat räkningen!

Jag invigde halsduken mamma stickat åt mig. Hon blev klar igår, hon började innan jul någon gång. Fast den har legat och väntat på att få sina trådar fästa så vi ska inte anklaga henne för att sticka långsamt.


Igår var det dans, jag kommer knappt ihåg något vi gjorde. Jag dansade allt när jag var där men jag tog lixom inte in stegen i huvudet.

Vi hade dans i skolan idag oxå, sista dagen. Jag har glömt hela den nya dansen oxå...får väl gå igenom den imorgon så att jag lär mig den.


Annars då?


Jo då.


Jag kom hem från skolan och såg ett paket från CDON i brevlådan, ska vi slå vad om att det är en present till mig? Jag öppnade naturligtvis inte det, jag är mer mogen än så förstår ni ;) Det kliade inte ens i fingrarna.

Undrar vad det kan vara?


Jag känner att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om...några förslag?


So.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards