The Life of Annie

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Annie Johansen - 27 mars 2010 20:48


Sitter och kollar på Jakten på Julia på ettan så det blir ett kort inlägg idag. Imorgon kommer jag lägga upp bilder från musikalen så titta in då!


Idag har jag sorterat kakor och blivit skitsur för det är en massa som fattas. Hur svårt kan det vara att leverera rätt antal kakburkar av rätt sort?
Pluggat matte har jag oxå gjort idag och fick en liten hjärtattack när jag fattade att jag skulle räkna till nummer typ 54 och jag var på 32. Och det var bara idag, imorgon tänkte jag räkna alla röda sidorna men jag fastnade i mitten någonstans så imorgon har jag tur om jag har tid till något annat än matte...SUCK!


Klockan nio börjar Benjamin Buttons otroliga liv eller vad den heter på Canal+ First. Den tänker jag kolla på =)

Nej, Nu blev jag deprimerad när jag tänkte på matten!

 

Godnatt!

 

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards