The Life of Annie

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Annie Johansen - 18 mars 2010 18:20


Jag är lite osäker på om länken jag gjorde i förra inlägget blev en länk, därför skriver jag adresserna istället.

www.ungisolvesborg.se eller www.solvesborg.se/ung (Det är samma sida)

Går ni till den sidan kommer ni till startsidan där mina inlägg ligger uppe.

Vill ni bara se mina inlägg så tror jag att ni kan gå in på:

www.solvesborg.se/7353

Ni kan ju prova =)

Det sista inlägget, det jag skrev idag blev inte publicerat på direkten då jag glömde fylla i en grej när jag skrev det men jag mejlade min skyddsling och hoppas att hon kan hjälpa mig! Nu måste jag gå på toa, sen ska jag göra en dans! Hade glömt det :-S Inte bra...

Skulle vilja sova lite oxå... Men det hinner jag nog inte. Dans halv åtta


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards