The Life of Annie

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Annie Johansen - 20 mars 2010 13:27


Hej mina fina läsare! Jag har en massa att göra idag, skriva blogginlägg är inte en av dom sakerna men jag fastnade vi hitta.se (gatubilderna) och så tänkte jag kika in här och se hur ni mår.
Jag måste ta sönder ett par tights till musikalen och rota fram mammas svartvita kappa sen måste jag gå till H och lägga en sak i hennes brevlåda som hon ska ha med sig till en i klassen imorgon. Alla i klassen ska repa musikal imorgon förutom jag och någon till. Jag ska på audition.
Jag måste bädda rent min säng, städa på rummet och dammsuga om jag hinner och orkar. Jag ska måla naglarna, packa saker tills imorgon och det leder oss till nästa sak jag måste göra, nämligen fixa fram nycklar till logen i skolan. Jag har nämligen glömt mina dansskor där, inte bra och inte smart gjort av Annie.
Men det är inte varje söndag man ska på dansaudition i Lund, det är lixom ingen vana att behöva ha dansskorna hemma en helg.

Imorse när jag vaknade trodde jag att klockan var skitmycket. Jag steg upp och gick på toaletten, när allt var gjort möttes jag av att toapappret var slut så brodern fick springa och hämta nytt ;) Jag satt mig sedan i soffan, kollade på klockan och såg att den var 08.18 Jaja, är man utvilad så är man...

Duschade gjorde jag och sen åt jag frukost, ja ni vet, allt det vanliga. Sen stack jag och mamma till Lions. Jag hittade en skjorta som ska tvättas två gånger innan användning. Den är har lixom varit nära någon annans kropp...kan inte fatta hur man kan köpa en morgonrock eller liknande Second Hand...usch. Läs mer om min second hand-fobi här.

Vi drog vidare till en annan loppis men där fanns det inget som föll mig i smaken. Någon som har en svart slips? Helsvart? Om ni har det så skulle jag vara väldigt tacksam om jag kunde få låna den inför musikalen.

Just det! Jag måste göra en dans idag med! Nej shit, nog bäst att jag lägger på ett kol, det skulle vara väldigt skönt att vara klar med alla måsten ikväll.


Och alla som läser detta och inte har lämnat in kaklapp(ar). Gör det NU. I min BREVLÅDA på min GATA.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards