The Life of Annie

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Annie Johansen - 5 mars 2010 21:12


Som ni kanske redan har läst på mammas blogg så har jag och två kompisar suttit nere i köket och sjungt opera. Vi skrev texten till en låt vi ska ha i musikalen och så bestämde vi allt som skulle göras under låtens gång osv.

Det gick bra, det enda vi behöver fila på är just operan ;)


Det känns inte som det är fredag idag.


Jag är hungrig så jag ska äta en massa chips och choklad nu. Kommentarer på det?


No:n idag var skitkul.


Tyskan var oxå skitkul.


Imorgon ska jag och mamma till K-stad en snabbis. Sen ska jag och H sälja kakor. Vill ni köpa? Det är dom berömda kakorna som alla säljer ;) Vet ni vad jag menar och vet vilken sort ni vill ha så är det bara att kommentera så skriver jag upp er på listan!


God fredagkväll!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards