The Life of Annie

Alla inlägg under juni 2009

Av Annie Johansen - 27 juni 2009 23:08


Jag måste bara föreviga detta minnet med er, kära läsare =)

När vi var på Öland nu i veckan så satt vi som vanligt i förtältet på kvällen och spelade plump och jag förlorar ALLTID! Jag brukar plumpa alla gånger förrutom två eller tre. Men denna gången klarade jag alla och JÄTTEVANN!

JAG vann över PAPPA! Han var riktigt dålig och hamnade sist! Det har nog aldrig hänt innan :P

Skåda detta mästerverk nedan och beundra!


OBS! Plump är ett kortspel, för er som inte vet.

Av Annie Johansen - 26 juni 2009 23:04


Här är låten som jag inte kunde komma på vad den hette innan!

Denna låten dansades det mest till framför speglen =)

Fy!

Av Annie Johansen - 26 juni 2009 20:38


Fy vad orättvist!

Sverige var lätt bäst hela matchen! De förtjänade att vinna!

Men eller hur var det en dålig målis? Nog för att de är kända för att alltid kasta sig åt fel håll, men det var väl lite överdrivet? :P

Jaja, vi överlever.

Nu ska vi ut i den friska luften och fika på tårta. Jag befinner mig i Bromölla på släktkalas =)

Av Annie Johansen - 26 juni 2009 19:38


Herrejävlar!!! Vi skrämmer slag på kusinerna med vårt vrål! =)

Av Annie Johansen - 26 juni 2009 19:17


Jaha, dethär ser ju inte särskilt lovande ut. "Suck"

Men Berg är snygg =D

Av Annie Johansen - 26 juni 2009 13:19


Ja, nu har killen som var min stora idol när jag var yngre gått och fått en hjärtattack och dött. Vad har vi att säga om det?

Naturligtvis är det hemsk. Han blev ju bara 50!

Han kanske inte var så mycket att se upp till nu i slutet...Men innan han fick sjukdomen som heter något konstigt och förstörde sin näsa så var han ju SKITSNYGG! Minst sagt =) Och han gjorde skitbra låtar!

Det var min faster som fick mig till att börja lyssna på The king of pop när jag var, tja, sju? åtta? något sånt. Hon brände alla hans skivor, som hon naturligtvis hade, till mig och när hon var här hemma på kalas och annat så stod vi framför min spegel och dansade till alla låtarna =)

När jag var hos henne och A ibland så satt vi och kollade på filmerna med hans musikvideos varav jag äger två. (De kanske jag skulle sälja, tror ni jag skulle få mycket för de nu? :P Bara skojar =))

En gång satt vi i bilen, vet inte vart vi var påväg, men vi hade Michael Jackson på högsta volym och rutorna nervevade och så sjöng vi så att vi knappt hade någon röst kvar =D


Två av mina favvolåtar:

Thriller

Man in the mirror

Det finns en låt till, men jag kan inte komma på vad den heter... Jag återkommer med  det =)



Av Annie Johansen - 23 juni 2009 22:35


Som sagt var, teknologi och Johansen. Bilden får ha ett eget inlägg.

Av Annie Johansen - 23 juni 2009 22:17


Här var det bredband Tjohoo!

Trodde jag för drygt en timme sen. Mamm "köpte" det för ett dygn i receptionen, jag väntar några timmar med att sätta igång det och när jag väl gör det, surfar jag i en halvtimme och sen dör bredbandspisset!

Så nu har jag suttit här och lagt patiens, MED KORT! Medans mamma försökte klara ut allt grejs med datorn.

Om vi ska snacka mer om bredband så försökte jag naturligtvis att hacka mig in på deras nätverkskonto som de har här på campingen - som f.ö inte har öppettider i affären enligt högsäsong - och ett tag verkade det som om det skulle funka. Men sen hade de ju naturligtvis tänkt till och fixat så att man var tvungen att ha lösen och användarnamn för att kunna använda det! "suck"


Teknologi, hördenini, är inte och har aldrig varit på fam. Johansens sida, kan jag tala om för er.

På tv:n har vi inga kanaler, jo, 14 stycken men ingen av de är svt1, svt2, tv3, tv4 eller kanal5! Vadå otur!? Pappa är skitsur och har försökt med allting för att fixa det men inget har funkat. Nu har han gett sig fan på att hela jävla vagnen ska in på lagning! Som om någon kommer hinna laga allt som är fel i den till på söndag då vi ska iväg igen!


Annars har vi det trevligt här i vagnen. Ja, förrutom att hela min familj har drabbats av någon mystisk fis-sjuka. Fy vad de fiser! HELA TIDEN! Ni skulle ha suttit i vår husvagn och bil igår asså, FY!

Men, jag klagar inte...

Igår fick jag förövrigt, efter mycket protester från min fars vackra mun, känna på lite kläder på bl.a H&M och ett outlett-tält här i Färjestan.

När pappa kommer in i ett tält med golfkläder så genomgår han en "Extreme-Makeover" och blir värsta golfsnobben! Fasiken vad han handlade!

Jag vill noga poängtera att jag endast köpte en kajal och ett läppstift på H&M.


Idag har vi varit på Solliden och checkat kungafamiljen. Jajjemensan, de låg där i varsin solstol mitt i Holländska trädgården. Höga som in i ..., frågade om vi ville ha, men njaaa, inte riktigt vår grej.

Det var trevligt där i alla fall och jag tog en jäkla massa bilder som nu har redigerats, blivit döpta och överladdade till datorn.

Tänkte ladda upp en här på en staty som hette: "Flickan med raka(de) ben".

Utanför trädgården åt jag världens godaste våffla! Har aldrig ätit en sån god våffla i hela mitt liv! Otroligt god! Och fint var det där! Ni skulle ha sett inredningen! Där vill jag bo!


Jag brände mig igår. Japp, på låren, ryggen, bröstet och ena vaden.

Jag vet inte hur man lyckas med ena vaden, men jag lyckas väl med det mesta. Förrutom att reparera trotsiga tonårsdatorer.


Innan jag avslutar, just det, jag måste ladda upp bilden oxå.

Jaja, innan jag avslutar så skulle jag bara fråga om jag har berättat att min pappa inledde midsommaraftonen förra veckan med att sjunga "Stilla natt" i duschen?



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards