The Life of Annie

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Annie Johansen - 2 mars 2010 19:25


Tisdagen är snart slut!

Vad hände idag?

Läraren som vi elever verkligen tror är sjuk är fortfarande "sjuk".

Ca. två av alla lärare på skolan var medvetna om att det var klassråd idag.

På idrotten provade vi lag till volleybollen, det gick bra, men idrottsläraren ändrade om lite i alla fall =)

På musiken lärde jag ut dansen jag gjort. Det gick jättebra, dom lärde sig snabbare än vad jag väntade mig. Trevligt =)

Jag, pappa och brodern var nere i stan tidigare och ordnade foton till ID-kort. Bättre sent än aldrig, right?

Vi har tyska glosor till på torsdag och jag glömde boken i skolan.

Jag ska alldeles strax äta glass.

Två trevliga program börjar på kanal 5 idag.

Imorgon är det onsdag.


Där har ni min dag i 122 ord.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards