The Life of Annie

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Annie Johansen - 13 mars 2010 22:23


Okej. Nu ska ni hjälpa mig.


Jag är på jakt efter en ny mobil och har ett helvete att hitta någon jag är nöjd med. Därför tänker jag nu berätta vilka mina krav/önskemål är så att ni kan kommentera olika eller en enda mobil som jag kan köpa.


Okej?


1. Den ska ha QWERTY-tangentbord, helst inte touchscreen men skärmen ska vara så pass stor att man kan se på webb-tv.


2. Den ska vara en bra musikmobil. Allra bäst vore det om man kan ha Spotify i.


3. Den får gärna vara vit, men det funkar bra med svart oxå.


4. OBS! QWERTY-tangentbordet ska vara utskjutbart.


5. Hehe, det ska helst vara en Sony Ericsson så jag för tillfället har världens bästa hörlurar som passar just Sony's och vill inte gärna skiljas från dom.


6. Den ska ha ett jäkligt bra batteri.


Börja leta....


...NU!


Av Annie Johansen - 13 mars 2010 21:59


Synd att en så bra kväll slutade med att Anna Bergendahl vann. Och nej, jag är inte bitter, bara lite sur.


Det är väl konstigt att jag alltid är missnöjd med vinnaren? Förra året var jag ändå inte lika missnöjd som andra år så jag tyckte att den låten var rättså cool, såg ni mixen nu ikväll? Opera + rock. Cool kombo.

Ikväll är det katastrof till fullo! Jag tål inte Anna och jag tycker att någon annan skulle ha vunnit.


Så det så



Av Annie Johansen - 13 mars 2010 18:40


Jag känner att jag har ätit lite för många Ahlgrens-bilarjulgranar nu. Mår illa och har träd upp i halsen!


Igår var det en lång dag som började med so-prov. Det kändes bra faktiskt, hoppas det går bra! När provet var gjort hade vi hela dagen till att greja med rekvesitan. Vi började med att måla fönsterkulissen som jag och M ägnade oss helthjärtat åt i torsdags. Hela klassen målade och efter att ha målat två omgångar var den någorlunda svart. Innan vi gick hem för dagen och tog helg hängde vi upp kulissen. Det som är kvar är ett fönster som ska upp.


Idag var tanken att jag skulle sova länge men jag vaknade rättså tidigt så jag la mig och läste ett tag. Efter frukosten stack jag och mamma ner till stan, vi träffade mormor, dom skulle ordna någon present till mamma men den kvinnan dom sökte jobbade inte idag så dom ska ner någon annan dag. Vi hann iallafall med en sväng in på Schackmatt, jag lånade hem två tröjor som ska provas här hemma.

På Liv gick vi oxå in och där hittade jag en svart nessesär med vita prickar och ett beauty-set, vitt med svarta prickar. Alltså det finns så mycket fint i den affären! Mormors hörna är to die for!

Efter stan stack vi till Lions. Jag hittade en portfölj som jag ska ha i musikalen och så hittade jag en blommig nessesär. Många sådana idag ;)

Sen stack vi till en annan loppis men där blev det inget köpt. Mamma däremot köpte en skitcool telefon som vi ska placera någonstans i huset.


Det var föräldrarmatch i ishallen idag oxå! Jag skötte musiken, det gick skitbra! Brodern stod i mål åt grabbarna, inte riktigt den possitionen där han hör hemma men han gjorde ett bra jobb i alla fall måste jag säga!

Pappa gjorde två mål, fatta hur mallig han va!

När matchen var slut, efter 2x20 min. så stod det oavgjort. Men det kunde inte föräldrarna leva med så matchen förlängdes med 10 min. Efter dom 10 minutrarna stod det fortfarande lika så föräldrarna kom på att dom skulle köra bäst av tre. Det slutade med att föräldrarna vann med ett mål och grabbarna var skitsura ;)


Nu måste jag kila ner och äta innan mamma blir sur!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards