The Life of Annie

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Annie Johansen - 16 mars 2010 20:47


Okej. Jag är skittrött och nu väntar ni er att jag ska knåpa ihop ett någorlunda läsbart blogginlägg...ja, vi får väl se hur det går. Jag känner mig väldigt sarkastisk idag så förstå när jag skämtar.


Dagen började med ett nationellt i engelska. Gick skitbra, kommer få MVG.

Efter det hade vi musikal och det gick så låååångsamt och under en scen blev jag lite sur och avbröt en av lärarna mitt i en mening. Men vi hade lixom kört igenom början på scenen tre gånger och lärarna eller någon annan fattade inte att vi hade börjat även om vi hade sagt det flera gånger och så blev jag lite sur när dom inte fattade det och jag var tvungen att dra den första repliken igen.

Men jag måste oxå få bli sur någon gång eller hur?


Jag var nyss inne på mejlen och läste. Jag ska blogga på ungisolvesborg.se under musikalen och jag fick en liten beskrivning av hur man skulle göra av en som är typ webbansvarig. Beskrivningen var typ lika lång som en bruksanvisning om ett kärnkraftverk och när jag hade läst halva, där det stod om en massa knappar och olika sidor jag skulle in på, så märkte jag att jag inte ens hade skrivit texten ännu. Jag hade bara loggat in.

Men det ska väl inte vara så svårt, jag är ju skiitbra på det här med datorer så det kommer gå lätt som en plätt.


Första blogginlägget blir nog imorgon, ska ta en massa bilder under dagen och sådära. Det kanske inte kommer bli så mycket skrivet här men jag kommer titta in och länka till inlägget på den andra sidan.


Jag åt för ungefär en timme sen, när jag hade ätit klart var jag hungrigare än när jag började äta. Det är sant. Så nu ska jag äta mackor innan jag går och lägger mig.


Måste bara informera er om att det är något fel på mig. Jag har glömt min födelsedag typ tusen gånger idag. Jag blir lixom förvånad varje gång någon säger något om det. Är det inte lite konsigt?

En annan tjej jag känner som är född samma dag som jag är helt stirrig angående imorgon. Lite väl stirrig faktiskt. ;)


Nej, mackor.


Nej men herregud! Jag har ju glömt att berätta att jag har varit i K-stad idag! Vi åkte dit och skulle hitta mustascher till musikalen och vi hittade! Jag hittade en snyggare svart hatt än dom vi har just nu oxå, skitbra!

Jag drack te på ett café.

Och så hände det en rolig och läskig sak på tåget men nu kommer jag vara en såndär hemsk människa och inte berätta det för er. Dels för att mina fingar inte orkar och dels för att det är lite roligt att vara elak.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards