The Life of Annie

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Annie Johansen - 27 december 2009 19:34


Hear comes the pictures of the new, practical shoes. Hehe


    

Glittersnörerna är nu ett minne blott. Borta!



Idag vaknade jag 12.15 Jag trodde jag skulle tuppa av när jag tittade på klockan. Jag har inte sovit såhär länge sen nyårsdagen förra året då jag sov till 12.30 Jag är chockad, trodde inte jag någonsin skulle sova så länge en vanlig söndag.

Jag hoppade in i duschen det första jag gjorde och åt sen frukost vid ett. Sen gjorde jag mig iordning, åt mackor vid halv tre och sen kom H och hämtade mig. Vi gick på New Moon. Bättre sent än aldrig, right?

Jag kan ju säga att jag inte hade särskilt stora förväntningar. Jag har tyckt att alla tonårstjejer, och alla andra tjejer och kvinnor, har varit lite väl hysteriska kring filmerna och böckerna. Men jag måste erkänna att den var riktigt bra. Jag har inte sett första filmen och jag har inte läst någon av böckerna men jag började nästan gråta två gånger och det är inte likt mig ;)

Mellan de flesta av mina kompisar pågår ett tyst krig om Jacobs och Edwards sida och jag har tidigare tillhört Jacobs, just för att jag var tvungen att tillhöra någon och han var snyggast ;)

Men jag kan faktiskt inte välja nu längre.  Jag tycker att båda är lika värda Bella. Om jag hade varit henne hade jag ju inte valt Edward, menmen, hon får ju göra som hon vill ;)


Nej, nog pratat om det. Imorgon drar jag till Malmö med några vänner. Jag har planerat att fota mycket men vi får väl se om jag lyckas hålla det ;) Har inte riktigt vant mig vid att ta upp kameran sådär spontant och fota lixom.

Jag ska upp skittidigt imorgon! Vi ska ta 7.52 tåget vilket betyder att jag måste gå upp typ sex. Blööö. Tur att jag sov så länge idag!


Godnatt!


Av Annie Johansen - 27 december 2009 19:22


Nu kommer värsta bildbomben från julafton! Vissa bilder ser lite konstiga ut men i och med att jag fick kameran samma kväll så har jag inte riktigt lärt mig alla nya funktioner ;) Jag har exprementerat lite, ni får ha överseénde med det =)


  

Mormors finfina plastis =)


  Den suddiga kusinen


  

Brodern


   

En liten outfitbild. Längst ner till höger ser ni min julklapp till mamma. Gullig ask va?


Sen så blev vi lite varma och rastlösa så vi gick ut och gick en sväng runt kvarteret

      Och hade snöbollskrig

Spökpappa

  


Och lite senare på kvällen blev jag rastlös och kunde inte låta bli att ta lite egobilder ;)


                

Ja, även jag måste ju bjuda på mig själv någon gång ;)


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards