The Life of Annie

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Annie Johansen - 23 december 2009 22:53


Har kommit hem från julfirande i Bromölla. Vi var bara tio minuter försenade i år! Det var trevligt. Önskar jag kunde säga "och god mat" men jag är ju, som bekant, inte särskilt förtjust i julbord så jag åt knappt något. Gröten som vi åt senare gillar jag inte heller så nu sitter jag här i soffan och har skitont i magen. Jag har tryckt i mig två mackor så förhoppningsvis försvinner det snart =)


Det var som sagt jätteroligt att träffa kusinerna. Idag var de små tomtar och hade tomteluvor på sig hela kvällen. Fattar inte hur de klarade det, det var rättså varmt där ;)

Mamma hade förutspått att kusinerna skulle börja gråta och ha sig när tomten kom men icke sa nicke. De kramades och pussades glatt med tomten och hämtade paket till honom osv.

När tomten sen gick så var det dags för julklappsöppning. Nu när man har två fartfyllda kusiner så kan man inte ha en riktigt lika organiserad julklappsöppning som tidigare, men det gick i alla fall =)

Ska se om jag kommer ihåg vad jag fick...En prenumeration på Elle, tolv nummer + pengar från faster, A och kusinerna. En söt tomte, en lott, presentkort på Juhlins (smyckesaffär) och pengar av farmor och farfar. Och så smet en paket från tomten (mamma och pappa) in oxå, den skulle egentligen inte vara där...Men det var i alla fall Hulken-tröjan som jag beställt från H&M.


Tack så jättemycket för alla paket släkten!


Imorgon blir det "riktigt" julfirande hos mormor med andra sidan av släkten. Då blir det till att titta på Kalle Anka kan ni tro.


Gud jag är dödstrött! Hoppas brodern somnar snart så vi kan ordna med överraskningen någon gång.

Oj då, han sover visst. Bäst att jag går och borstar tänderna och tar bort sminket så att jag bara kan gå och lägga mig sen när överraskningen är klar.

Ni får veta mer antingen senare eller imorgon...


Av Annie Johansen - 23 december 2009 13:55


                                 


DILEMMA!

Vad f*n ska man ha för skor när man åker upp till Lindvallen? Vad har alla coola skid- och snowboardsnubbar för skor?

Hjälp mig! Jag behöver verkligen hjälp!

Ska man behöva ha moon-boots? De ser ju sjukt klumpiga ut.

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards