The Life of Annie

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Annie Johansen - 6 december 2009 21:24


Idag har jag fått mycket gjort!

Jag sov till tio, åt frukost, sen satt jag mig och räknade matte i evigheter. Efter det åt jag och mamma lunch, brodern och fadern var i Jönköping på hockey. Jag och mamma valde att inte följa med då det var samling sex imorse. ;)

Efter lunchen städade jag toaletterna, bäddade sängen, sen stack vi ut och sprang. Det var riktigt länge sen kan jag säga. Men jag klarade det så det har inte försvunnit helt ;)

När vi kom hem kom även brodern hem. Vi åt lite kvällsmat och sen satt vi oss och kollade på den inspelade matchen, efter det kollade vi på danserna från dansshowen som pappa filmade igår.


Såg ni Project Runway idag? Klockan 19.00 började den nya säsongen, det var trevligt, snygga klänningar!

Just nu sitter hela familjen och kollar på någon Wallander-film som vi missat. Trodde inte det fanns någon vi inte sett ;) Jag är dock inte säskilt insatt i filmen så jag funderar på att gå och lägga mig. Det skulle behövas...


Jag har julpyntat lite idag oxå! Jajjemensan, nu är tv-rummet oxå pyntat och klart. På lördag ska vi till K-stad för julklappsshopping. Då ska jag passa på att köpa lite pynt till rummet och så en julklapp till pappsen som är den enda som inte har handlats ännu.


Har ni haft en trevlig söndag?


Av Annie Johansen - 6 december 2009 11:22


Kvällens två bästa:

 

  

Erik med Heaven

 

  

Calle med Walking in Memphis

 

Kvällens två snyggaste:

 

  

Tove när hon sjöng Whitney Houstons The greatest love of all

 

  

Erik när han sjöng Bryan Adams Heaven

 

 

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards