The Life of Annie

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Annie Johansen - 25 december 2009 11:15


Riktigt trevlig julafton blev det igår! Kusinen är så go! Han gick stjärngosse för oss och så visade han mig hur Michael Jackson dansar. Hann dock inte filma det ;) Men han tog sig för pungen och andra handen på huvudet och så shakade han loss ;) Och han är fyra.

Tomten kom igår igen minsann. Han hade med sig en massa kul. Det bästa var kameran, bootsen från Monki och platt/locktången från Babyliss. =) Jag kommer faktiskt inte ihåg allt jag fick. Jag får friska upp minnet och plocka upp allt från kassarna idag.


Idag ska vi ha en slappedag. Bara ligga i soffan och glo på tv. Min far har dock lite svårt för det där. Han kan inte sitta still. Han måste göra något hela tiden och både jag och mamma försöker få honom att förstå att det är sjukligt men han hajar inte...


Snön är påväg bort. Någon som vet om det kommer mer? Mig gör det faktiskt inget, nu har det varit jul så nu kan den försvinna ;) Vi ska ju endå till Lindvallen efter nyår, där får jag den dos av snö jag behöver för att klara början på vårterminen.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards