The Life of Annie

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Annie Johansen - 2 december 2009 18:54


Först hade jag tänkt berätta för er vilken roll jag ska spela i musikalen till våren, men jag tänkte mig för innan jag skrev och kom på att jag kanske inte får avslöja det för er. Då kanske ni kan luska ut vad musikalen handlar om och det är ju kanske inte så kul. Därför får ni inte veta det, men jag blev en cool karaktär i alla fall =)


Efter skolan idag satt jag och tre till i centralhallen och försökte få tiden att gå. En lärare kom förbi och snackade med oss ett tag och jag vet inte vad det är med mig men något fel är det. Jag tycks inte höra något längre. Igår på luciaträningen så var jag i min egna lilla värld och hörde inte när musiklärarna sa åt mig att ta ner foten från sätet framför. Pinsamt så jag är i drömmarnas land och sen hoppar man till lite när man fattar att man missat något.

Det hände idag igen fast denna gången hoppade jag ännu högre för H som stod bredvid mig skrek mitt namn i örat på mig.


När tiden hade gått lite så gick jag och H ner till stan. Jag skulle köpa nagellack så vi gick inom Konsum, sen vidare till Expert, SchackMatt osv.

När jag kom hem satt jag mig och målade naglarna direkt och sen har jag inte gjort något mer viktigt.

Jag ska göra engelskan och tyskan. Jag hade tänkt läsa lite på no:n, men det blev inte av...


Imorgon är det genrep med dansen! Skitkul! Ni som inte har köpt biljetter få ta sig i kragen. Om ni har världens tur och Gud på er sida så finns det någon biljett kvar.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards