The Life of Annie

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Annie Johansen - 26 december 2009 21:01


Jag känner noll insperation till att skriva idag men jag gör det ändå ;)

H har lyckats lura in mig på msn, jag är aldrig inne där, så detta kommer nog ta ett tag. Jag hade glömt hur irriterande och stressande det är med allt plingande och blinkande!


Jag har gjort en "att göra"-lista och på den står det:

1. Ladda upp bilder från julafton och lägga upp på bloggen

2. Lägga upp videoklipp på kusinen och lägga upp på bloggen, efter att jag fått tillstånd från föräldrarna of course

3. Lägga upp bilder på nya skor


Japp, jag har köpt nya skor. Igen. Fast idag blev det ett väldigt nödvändigt köp. Nämligen skor som ska användas i Sälen. Med andra ord, praktiska skor.

Rättså snygga, så snygga praktiska skor kan va. Jag fyndade de på mellandagsrean = 179 :- + nya skosnören eftersom de som satt på var glittriga...

Inte riktigt min stil, mamma gillade det dock, fast hon har aldrig riktigt kommit ur den där fasen...


Nu ska jag fortsätta att ägna min tid till msn där jag blir trakasserad för både det ena och det andra. Bl.a för att jag stavar fel, ska man inte göra det på msn?


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards