The Life of Annie

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Annie Johansen - 4 december 2009 14:45


Som ni kanske har förstått så kan jag inte lägga in ett idol-inlägg imorgon eftersom det är show ikväll och jag missar det.

Men jag ska se reprisen på söndag och då kommer jag att underätta er om mina viktiga åsikter i detta viktiga ämne.

Tänk, nu är det bara tre stycken kvar! Nästa vecka är det final!

Vilka tror ni kommer gå vidare ikväll?


Dagen i skolan var rättså tråkig. På so:n kollade vi på film och så fick vi reda på resultatet på testet om första världskriget som vi gjorde för en vecka sen. Jag fick högsta betyg, tror jag...Hon sa faktiskt inte vilket betyg jag fick, men jag såg att det stod ett + och hon sa bara en massa trevliga saker så det var nog bästa ;)

På matten satt jag och kämpade med en uppgift som helt enkelt inte ville som jag. Men jag klarade den tillslut, det visade sig att jag hade missat att rälna ut arean på en liten bit. Läraren tyckte att jag gjorde allt mer kompliserat än det måste vara. Lite kul med tanke på att M igår talade om för mig att mitt problem är att jag försöker göra allt mycket enklare, då blir det fel.


Efter det åt vi mat, kyckling som består mer av skinn och ben än kött. Vi fick äta i raketfart för sen var det dags för luciaträning. Det gick väl bra, men jag börjar bli trött på alla omogna åttor och nior som inte kan hålla klaffen i en sekund. Man blir trött i huvudet. ;)

På engelskan hade vi glosförhör, sen gjorde vi inte så mycket mer.

På tyskan skulle vi lämna in våra mappar med en massa extrauppgifter i. Jag har en svart mapp medan alla andra har fula gröna mappar. När jag skulle lämna in så sa läraren att hon inte tog emot sådana mappar som jag har för att det blir mycket jobbigare att gå igenom papprerna som är i eftersom man inte kan bläddra i den.

Hur jobbigt är det att göra ett undantag?

Så jag fick göra hål i alla mina papper och så var H snäll och delade sin mapp med mig. Läraren såg inte så gillande ut över denna idé, men hon tog emot den.


Efter tyskan kändes det som om jag tappade all livslust. Inte av någon direkt anledning, men jag bara förvandlades från glad till trött och deprimerad ;)

På no:n var jag helt död. Jag lyssnade och jag fattade men jag var helt borta, i min egna lilla värld. Mina vänner trodde det berodde på nervositet inför ikväll så de lämnade mig ifred. Fast det var inte det, jag vet inte vad det var.

Jag tror jag ska ta mig en liten tupplur så kanske jag blir glad igen sen?

Men innan dess ska jag äta och packa grejerna inför ikväll.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards