The Life of Annie

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Annie Johansen - 15 december 2009 21:39


Jag dansade för idrottsläraren idag. Det gick rättså bra, jag gjorde några fel på min egna koreografi men det vet ju inte hon ;) Hon berättade i alla fall att jag hade fått MVG i dans och det är ju trevligt =)

Sen på idrottslektionen så lekte vi med rockringar och så spelade halva gruppen basket/fotboll medan andra halvan fortsatte med rockringarna.

Basketen var skitrolig, jag gjorde ett skitsnygg mål, två t.o.m =)

Senare på fotbollen så fuskade vi lite och M trasslade in sig i någon annans ben så hon flö alla världens väg ;)

Men hon skadade sig inte så allvarligt.


På svenskan skulle vi bestämma vilka böcker vi ska läsa nästa termin. Vi ska göra något författarporträtt...

Jag har valt Stolthet och fördom, men den boken är omöjlig att få tag på! Den finns inte på biblioteket på skolan, inte någon annanstans på skolan, läraren hade lånat ut sin till sin syster som bor i Lund och jag kollade igenom en massa boksidor på nätet men inte ens där fanns den! Den var slutsåld överallt!

Jag gick ner till stan senare och sökte på deras "boksökarprogram". Där hittade jag boken men tror ni inte att den var försenad?

Så jag gick fram till disken och sa att jag ville reservera den och då hade jag äntligen lite tur! De hade två st. (det stod inte på datorn) så mannen bakom disken gick och hämtade den åt mig =)

Så det löste sig tillslut.


Vi fick reda på betygen på svenskan. Först fick vi tillbaka våra bokrecensioner och den fick jag MVG på. Och sen fick vi reda på betyget och jag fick MVG =)


Jag, M och H gick på stan och letade julklappar. En av oss var lite mindre intresserad av det och gick mest och gnällde... ;)

Vi gick in på Ica och köpte choklad. Sen gick vi hem till mig, gjorde te och satt oss sen och tittade på Ensam hemma. Jättemysigt! De stack hem vid åtta och då gick jag upp och satt mig och kollade på en av de sämsta filmerna någonsin. Den där store Swarzeniger-killen är inge bra asså.


Nu är jag jättehungrig så det är bäst att gå och lägga sig...Imorgon är det onsdag...Efter det är det torsdag...Efter det är det fredag...JULLOV!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards