The Life of Annie

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Annie Johansen - 18 december 2009 18:50


Jisses! Efter flera timmars singstar-sjungande så kan jag knappt prata! Tur att pappa och brodern inte är så mycket för att göra just det ;)


I skolan hade vi julavslutning. Musikklasserna 6-9 framförde två föreställningar med goa jullåtar. Mitt solo gick okej, bättre för varje gång, as usual ;)

H:s solo gick oxå bra. =)

Men det finns en sak jag inte förstår och det är hur svårt det kan vara att stå still? Och även om vi redan hört rektorns tal en gång så betyder inte det att vi kan börja viska och hänga på varandra för det. Det är tråkigt med uttråkade människor, klarar man inte av att stå upp och hålla käften när man ska göra det så ska man inte gå i musikklass.


Efteråt samlades hela klassen + klassföreståndarna i sal 27. Jag och M fick medalj för vår toppplasering på orienteringen och E fick en för tredjeplats i Bokelundsloppet. Efter det drog vi färdigt chokladkalendern och sen fick vi äntligen våra betyg. Jag fick MVG i tyska och slöjd! Jag har 8 MVG:n, Jihoo =)


Jag är lite hungrig och sugen på något gott men det finns inte så mycket som går att tuggas just nu. Det är så satans tråkigt! Jag vill att det ska sluta göra ont!

Men jag ska gå ner i köket och se om jag hittar något, annars får pappa gå ner till Ica =) Det är han skyldig mig.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards