The Life of Annie

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Annie Johansen - 1 december 2009 22:02


För några dagar sen så steg besöksstatestiken drastiskt, två dagar i rad var det nästan dubbla antalet besökare än vanligt. Vad hände? Det var ju väldigt roligt, fast de drog som sagt efter två dagar så ni kanske kan lura tillbaka de igen? ;)

Av Annie Johansen - 1 december 2009 21:57


  


Vet ni vad min wierdo till morsa har gjort? Hon har beställt tid till sista gardasil-sprutan på fredag halv två! Jag har show på fredag och här tar vi inga som helst risker efter vad som hände med min arm efter svinisinfluensisvaxinissprutis!

No way. Det får hon allt ta å´ boka om männskan.

Av Annie Johansen - 1 december 2009 21:41


Såg ni julkalendern imorse? Detta året är det Supersnälla Silver-Sara och Stål-Henrik som spelar huvudrollerna i svt:s årliga julkalender.

Jag älskade de två när jag var liten och jag tycker att det är en helt briljant idé att ha dem som julkalender! Jag kommer dock inte följa det eftersom det skulle förstöra mitt rykte som 15-åring, men jag kan ju alltid kolla någon gång ibland ;)


På idrotten idag blev jag knäad på vaden/smalbenet av M när vi spelade fotboll. Detta ledde till att jag fick sitta de sista minutrarna och att jag bara kunde dansa tre danser ikväll på scenrepet. Fast det gjorde inte så ont när jag dansade, det gör mer ont när jag går. Får hoppas det går över till torsdag då det är riktigt genrep.

Jag gick fram till en av mina danslärare och berättade att jag inte kunde dansa, att jag hade skadat benet. Då ser man hur hon går från skrattade T till allvarliga T och man kan riktigt se att hon tänker: "Men du kommer väl på showen".

Det är ju värsta mardrömmen att en av ens dansare kommer och säger att hon inte kan vara med på showerna två dagar innan ;)


Nu ska jag banka in lite engelska och tyska glosor och sen ska jag gå och lägga mig.

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards