The Life of Annie

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Annie Johansen - 22 november 2009 18:02


Nu måste jag ta tag i mitt liv, resa mig hur sängen och ta en dusch.

Nej, jag har inte legat här hela dan ;) Jag har legat här sen halv 4 och tittat på The Hills, The Rachel Zoe Project och så har jag läst alla bloggar som ska läsas.

Men, nu är det dags för att göra något viktigt innan Top Model börjar. Senare, klockan 21.00 är det dags för Bridjet Jones på kanal 9 om jag inte minns fel. Eller jo, det gör jag nog, det kanske var trean föresten. Skit samma, ni har väl en tidning ni kan kolla upp det i?


Imorgon är det skoldags. Jag ska fjäska för slöjdläraren och fråga om jag inte kan få sicksacka en vit tygbit som ska användas på Dansshowen nästa vecka. Min symaskin här hemma är så antik att den inte har någon sicksack-funktion förstår ni ;)


Det ska göras och så ska jag leta upp idrottläraren och snacka om vad som händer med dansen. Mina vänner har berättat att jag tydligen ska visa upp en egen dans för läraren eftersom jag var sjuk i torsdags... får väl se vad som händer.

Efter skolan imorgon blir det dans klockan 16.00-17.00 som vanligt. Sen blir det väntan i ca. 45 min och så blir det ännu ett danspass sen i en och en halvtimme.


Som sagt, duschen.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards