The Life of Annie

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Annie Johansen - 10 november 2009 21:33


Halleda vad jag är hungrig! Jag får nog gå ner och äta något innan jag lägger mig...

Egentligen borde jag sitta och kolla på Desperate Houswives, men jag är snäll och låter pappa bestämma över fjärren ikväll. Dessutom är jag för lat för att gå in på mitt rum och kolla där ;)


Jag och mamma var på öppet hus på Furulund nu ikväll. Det var varmt, jag hade en stor dunjacka på mig, men i alla fall, de sparar inte på värmen där inte. Fast jag är ju van vid Bokelunds snålvärme.

Jag blev dock inte mycket klokare. En lärare lurade in oss i ett klassrum där en elev höll föreläsning. Jag kommer inte skriva mer om det för jag blir så arg att jag börjar skriva i 190 och jag känner att jag inte riktigt orkar dte just nu. Men jag kan berätta att han snackade om toaletter i 45 min.


Nu ska jag äta något, sen ska jag sova och drömma om att jag inte är förkyld imorgon. 


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards