The Life of Annie

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Annie Johansen - 1 november 2009 22:24


Nästan precis hemkommen från hockeymatch i Tingsryd. När vi kom dit så var A-lagsmatchen i full gång och hela hallen var full av folk. Tingsryd vann med 7-2 eller något liknande. Jag var inte så jätteengagerad eftersom att Tingsryd ju faktiskt är rättså känt för sina snygga hockeyspelare. Se här. ;)

Småkillarnas match gick inte riktigt lika bra, de förlorade med 10-9. Lite trist.

Efter det så blev det en liten trip till akuten. Jajjemensan, min bror lyckades skada sig så vi fick köra in till akuten i K-hamn. Men det var inget allvarligt, bara han som var gnällig =)

Sköterskan hade tydligen varit rolig:

"Vad har hänt här då?"

O: " Jag har spelat hockey"

"Jaha, från Sölvesborg?"

O nickar.

"Ja, då är det ju inte konstigt att du fick stryrk".


Och så går det tydligen ett rykte om att spelarna i Sölvesborgs 97-lag är väldigt små och behöver äta upp sig lite. Därför fick brodern en glassbiljett på McDonalds.


Nu ska jag kolla en eller två bloggar, sen ska jag lägga mig och läsa lite hemkunskap innan jag deckar.


Av Annie Johansen - 1 november 2009 22:22


Här kommer en bild på lördagens outfit. =)


  

Av Annie Johansen - 1 november 2009 14:48


Gud vad skönt att jag satt mig ner och arbetade lite på so-arbetet! Det är mycket kvar tills jag är färdig, men det är ju i alla fall lite mindre kvar att göra än vad det var vid åtta imorse. =)

Nu ska jag ta på mig, jag glider fortfarande runt i pyamas. Jag somnade med smink, smycken och hela köret på igårkväll så när jag vaknade imorse såg jag ut att ha festat hela natten och kommit hem vid 05.00 Helt svart runt ögonen och håret på ända ;)


Jag är fortfarande lite sur på er för det är fortfarande ingen som kan tänka sig att hjälpa mig med utseéndet på bloggen! Allt ni behöver göra är att göra en såndär header eller vad det heter. En rektangulär bild som fungerar som toppbild. Så som blondinbella har det och alla andra bloggare, typ ;)

Så hör av er nu!


Back to buisness!


Av Annie Johansen - 1 november 2009 10:43


Jag har tänkt lite, och kommit fram till att jag kanske var lite för hård igår. Ni vet, när jag skrev att jag hatade söndagar. Nu har jag kommit på en sak som är väldigt bra med dem, nämligen alla repriser. Jag har aldrig riktigt tänkt på det eftersom jag alltid har sett programmen innan i veckan, men det är ju faktiskt genialiskt att visa de på söndagar!

Men tror ni att jag får titta på repriserna idag när jag kommit på att det är genialiskt? Nej. För jag har ett so-arbete att skriva, jag har en slinga att springa och ikväll har jag en match att filma. Hur smart är det att lägga en match på en söndagkväll? Nu missar jag både Top Model och Gossip Girl!

Fast jag tror att jag ska sluta titta på Gossip Girl, efter att jag sett det utan textning i förra veckan så insåg jag hur dåliga skådespelare de faktiskt är. Och jag började irritera mig på deras minspel osv.

Får väl se hur det blir med den saken =)


Nu tittar jag på Sex and The City (jag vet, so-arbetet), sen ska jag springa och efter det, ska jag ägna mig helhjärtat åt so:n. Promess!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards