The Life of Annie

Alla inlägg den 18 november 2009

Ont

Av Annie Johansen - 18 november 2009 20:57


Jahaja, man får tydligen inte anstränga sig efter att man tagit sprutan.

det första jag gjorde när jag kom hem var att göra koreografin till imorrn... så på den riktiga danslektionen fick vänsterarmen hänga vid sidan medan högerarmen fick göra det mesta. Nu kan jag knappt röra vänstran ;) hihi.


Jaja, det går väl över.


Och jag vill bara poängtera att detta inte är något gnäll, det är bara nyttig information. Det betyder att ni ska ta sprutan i alla fall, men ni behöver kanske inte göra samma misstag som jag ;)

Av Annie Johansen - 18 november 2009 17:14


Idag kollade vi färdigt på filmen på so:n. Det pissigaste slutet i världshistorien, huvudpersonen dog.

På musiken fick vi fylla i en enkät (stavas det så?) om mobbingen på skolan. Tråkigt. Vi hann inte så mycket på musiken men jag han klistra in lite ändringar i manuset och ändra lite här och var.

Sen var det dags för no. Läraren var inte lika speedad idag, han försökte hålla tempot uppe men misslyckades ganska snabbt, man kan ju inte vara glad och positiv hela tiden. Det gör ju vilken människa som helst utmattad.

På tyskan därefter satt vi vid datorerna och pluggade till provet imorgon. Jag har inte räknat glosorna till detta provet, men det brukar ligga runt 200 st. Fast det känns som om det är lite färre denna gången...

Ivfsh så kan jag de flesta.

Lunchen missade jag för jag var tvungen att sticka till tandläkaren i Karlshamn 12.15 Väl där röntgade de i käften på mig, de bytte tråd och flyttade lite på en bricka/platta, kalla det vad ni vill. Just nu spänner det som i helsike i tänderna!

Jag kan lätt glömma macka imorgonbitti, det får bli yoggi. Ni vet att när tandläkare bestämmer sig för att få gluggar att försvinna så får de gluggar att försvinna. Så det så. Sen är det bara en slump att de plågar oss medan de gör det.


Efter tandläkaren bar det iväg till Furulund där jag skulle ta svinisinfluensisvaxinis. Och som ni läste i inlägget här nedan så var det inte alls farligt.


En sak som är farlig är stormen utanför huset. Jag tänker inte gå till dansen idag i alla fall. Fast det hade jag inte gjort annars heller ;)

Hoppas det stormar hela natten, jag älskar att lägga mig när det stormar utomhus, det är rogivande ;)


Nu ska jag göra klart koreografin till dansen vi ska visa upp på idrotten imorgon och sen blir det middag för hela slanten.


Av Annie Johansen - 18 november 2009 17:09


  


About svinisinfluensisvaxinis. Om ni inte redan har tagit det, så gör det!

Alla de människor som varnat er för att det gör ont osv. srew them. Det känns inte!

Ett myggbett gör ondare!


På tal om svinisinfluensis så har jag kommit på vad det var no-läraren sa igår. ;)

En elev räckte upp handen och skulle ställa en fråga. Eleven ifråga är inte direkt känd för att formulera sina frågor snabbt så mitt i en mening avbryter läraren henne och säger:

Lärare: "Asså, förlåt att jag avbryter, men vi har inte tid med dethär"

I samma andetag fortsatte han att informera oss om atom- och kärnfysik.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards