The Life of Annie

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Annie Johansen - 13 november 2009 21:29


Försov mig lite lagom imorse som jag gjort alla andra dagar denna veckan. Jag snoozar i evigheter, sen stänger jag av den och tänker att jag ska gå upp. Men sen blundar jag och väcks av mamma lite för sent. Men jag hinner i alla fall.

I skolan började vi med so och jag börjar faktiskt bli lite smått irriterad på läraren. Hon pratar konstant hela tiden hon stannar till och med filmen var och varannan sekund för att förklara självklara saker, hon underskattar oss.

Matten gick bra, vi håller på med ett såntdär bra kapitel när jag fattar allting, underbart.

Lunch: Spagetti och köttfärssås.

På engelskan hade vi läsförståelse, det gick bra. Vi slapp tyskan och hade rast i en timme.

Den rasten spenderade vi på en bänk med en no-bok och sen när det ballade ur så låg vi på bänkarna och kastade pappersbollar på varandra. Sen var det dags för no-prov och det gick jättebra. Förutom att jag inte kunde första frågan ;) Hur många celler finns i människorkroppen? Svaret var 1 000 000/gram om Z sa rätt och jag svarade: "Flera tusen".


När jag kom hem från skolan stack hela familjen till Karlshamn. Brodern skulle köpa nya skrillor så jag och mamma bestämde oss för att hänga med och gå i lite andra affärer. Jag hittade ett vitt linne till Dansshowen och ett par supervarma och goa morgontofflor som jag ska få i julklapp =)

Vi åt på Mc innan vi åkte hemåt. Jag åt en brownie till efterrätt och den klibbade fast som klister i käften. Ät inte!

Visste ni att de har trådlöst bredband på Mc så man kan sitta där och surfa helt gratis? Det är ju praktiskt och bra. Min bror kunde dock inte riktigt förstå meningen med det.

"Varför har man det?"

"För att man ska kunna sitta här och blogga eller mejla och såntdär."

"Vadå, när de äter?"

"Ja..."

*Tystnad*


Idol is nice, men jag tycker att Eddie och Reza ska hänga löst.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards