The Life of Annie

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Annie Johansen - 9 november 2009 21:06


Nu är det över! Nu slipper jag det tills det är dags igen ;) Jag skrev Sammanfattningen och Egna åsikter idag och så skrev jag innehållsförteckningen. Det var det det. Imorgon när vi skriver ut det i skolan ska jag se om jag kan ändra några småsaker som mammas gamla stenåldersdator inte ville ordna åt mig.


Idag är det måndag mina damer och herrar. Vi började med slöjd och det var trevligt som vanligt. Efter det hade vi ett låtsas-internationellaprov i engelska. Det var enkelt, tror jag har två fel ;)

På matten skulle vi klippa och klistra och det finns en anledning till att jag mutade mina vänner på mellanstadiet till att göra mina påskkycklingar och jultomtar på temadagarna i skolan. Jag hatar att klippa och klistra, det suger.

Därför bestämde jag och M oss för att göra matteläxan istället eftersom vi inte skulle hinna det senare idag. Men så kom läraren på oss och blev sur. Typiskt.

På no:n var det några som redovisade om reningsverksgrejer. Sen snackade vi om hjärtinfakt, stroke och såntdär.

Pyttipanna var det till mat idag. Den var jättesalt.

Efter det, lång lunchrast, som alltid på måndagar.

På tyskan läste vi om berlinmuren och det var riktigt lojt. Reedigt traudigt.

Och så kom hemkunskapen. Lektionen vi alla fruktat för hela förmiddagen. Läraren hade skrämt upp oss genom att säga att detta var nog det svåraste provet vi någonsin haft. Bullshit. De andra proven har varit mycket svårare! Där skulle man kunna berätta vad panera, fräsa, sjuda och såntdär annat sjaffs är förnågot.

Jag tror det gick rättså bra, förhoppningsvis gjorde det det.


Efter skolan bar det av till dansen. Tanken var att jag inte skulle dansa pga denna elaka hosta som har börjat stalka mig, men jag kunde inte hålla mig och dansade lite i alla fall.


Nu ska jag surfa runt lite, no:n tog jag inte med hem så den slipper jag läsa i idag =)


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards