The Life of Annie

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Annie Johansen - 7 november 2009 10:57

 

Detta var inte så lätt...


Bästa kille:

 

  

Calle

 

Bästa tjej:

 

  

Mariette

 

Bäst klädda kille:

 

  

Erik

 

Bäst klädda tjej:

 

  

Tove

 

Håller ni med?

 

Av Annie Johansen - 7 november 2009 10:32


Internetet fungerade inget vidare igår så det blev inget inlägg, men ni överlevde väl i alla fall?

Jag vaknade igår med en massa feber så det blev ingen skola för min del. Jag låg på soffan hela dagen och gick i trappan sammanlagt 4 ggr. Jag åt glass till frukost och drack säkert 100 liter vatten. Och så hostade jag en massa, käkade två panodil och, såklart, kollade på idol.

Det värsta med feber är nog att man blir varm och kall om vartannat. Och att man har så ont i hela kroppen.


Dagens fråga:

1. Är det normalt att inte klara av att gå upp från soffan för att fixa frukost men att man släpar sig upp för att borsta tänderna?


Nej, nu ska jag se om jag kan fixa det där idol-inlägget och sen vet jag inte vad som händer. Det var tänkt att jag och H skulle plugga till Hk:n och no:n idag, men jag vet inte, jag kanske smittar...

Duscha ska jag göra i alla fall och kanske skriva lite på so:n.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards