The Life of Annie

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Annie Johansen - 5 november 2009 19:47


Jag tror jag har feber. Pappa säger att jag inte har det, men det tror jag. Jag har kännt mig hängig hela dagen idag. Ni vet när man har sådär jobbigt ont i ryggen och det gör ont när man "rullar" på ögonen? Då har det kännts idag och det är inget vidare.

Hade det inte varit så att det var Bonde-dagen så hade jag nog gått hem från skolan. Men jag kunde ju inte lämna de andra i sticket så jag stannade kvar.

Bonden var trevlig och pratade glatt på. Fast det luktade bajs där, min jacka och mina vantar luktar förfärligt och jag vet inte riktigt hur jag ska få bort det... ;)


Vi fick skjuts tillbaka hit till stan och så gick vi ner till stan och frågade på olika pizzerior om de använde sig av svenskproducerat kött. Alla svarade ja, men jag tror att hälften av de ljög ;)

Nu är jag dödstrött och tänker inte skriva mer idag, jag ska lägga mig i soffan och kolla på Ghost Wisperer och kanske äta något. Får se om jag kan gå till skolan imorgon. I vilket fall som helst så tror jag inte att jag kan ta svininfluensavaxinet imorgon! Piss, jag vill ta den. Tänk om jag dör!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards