The Life of Annie

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Annie Johansen - 14 november 2009 19:28


Idag sov jag till halv elva. Det behövdes ;)

När jag vaknade satt jag mig vid datorn en liten stund tills sadistpappan kom och tvingade ner mig för att äta frukost. Äckligaste frukost jag någonsin ätit, var inte ett dugg hungrig! Efter det fick jag göra mig iordning snabbt sen stack jag och mamma till Lions. Jag hittade ett nitskärp som mamma betalade.

Efter det stack vi till garnaffären, mamma ska sticka en jättelång halsduk till mig =)


Min broder dömde en match idag så vi stack upp och kollade på den. Det fanns inte så mycket att dömma dock, det var små 01-02:or som spelade.

Just nu kollar jag på made men nu måste jag ta tag i mitt liv och måla naglarna. De har varit omålade i en hel vecka! Lila eller svart?

Av Annie Johansen - 14 november 2009 11:38


Bästa kille:

 

  

Calle

 

Bästa tjej:

 

  

Tove

 

Bäst klädda kille:

 

  

Erik

 

Bäst klädda tjej:

 

  

Tove

 

Bästa duettpar:

 

  

Calle och Mariette

 

Bäst klädda tjej i duett:

 

  

Reza

 

Bäst klädda kille i duett:

 

  

Erik och Tove

 

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards