The Life of Annie

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Annie Johansen - 22 april 2010 18:37


Fy vad jag är trött på bloggen just nu! Utseéndemässigt alltså. Tror jag ska ägna lite tid till att styla om i helgen...?

Och så måste jag ta mig i kragen och bjuda er på bilder bl.a från Malmö (Shit, I'm slow!) och min finfina kladdkakstårta!


Men vi tar en sak i taget och det som står överst på min lista just nu är att gå på toaletten. Sen ska jag läsa lite mer So innan jag drar på dansen. Efter dansen är det duschen och so-boken som gäller, dock inte samtidigt.

Imorrn börjar dagen med ett so-prov om islam och sen rullar dagen på och klockan 18.00 ska jag på seans! Båda föräldrarna sover på soffan så jag kan inte fråga hur det stavas, men tror det är rätt va? ;)


Shit! Jag har tyska tills imorrn oxå!

Ja just det! Och så förberedde engelskalärarinnan mej om att jag troligtvis kommer få göra det muntliga nationella imorrn, bara för att tjejen hon tänker para ihop mig med har fått för sig att dra till Kiruna nästa vecka! ;)

Men det är skönt att ha det gjort.


Vi hade NP i matte idag och det gick skit, jag fasar för det muntliga, jag gör vekligen det...Matte är inte min grej.


Nu måste jag göra tyskan annars glömmer jag den!




Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards