The Life of Annie

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Annie Johansen - 17 april 2010 22:27


Shit! Jag skrattar så jag gråter, kan inte sluta.


Jag sitter inne på msn och snackar med H och M. M var borta ett tag och då skrev jag såhär till H;

- Jag är hungrig, hur tänker du lösa det?

En liten stund senare skrev H;

- Brb (Be right back, om ni lite äldre inte fattade det)

M kom tillbaka och frågade var H va. Jag berättade vad jag hade skrivit och skrev;

- ...jag tror hon kommer knacka på snart med en macka eller något. Det hade varit jävligt kul!

Några minuter senare knackar det på dörren, jag springer ner och öppnar och där står H med en apelsin i näven. Att jag inte dooog! Så jävla kul! :D

Av Annie Johansen - 17 april 2010 21:42


Kopierat från Facebook;

Emil Thomasson Kom nyss på att båda mina bästa kompisar, det vill säga Fredrik och Johan är huvudet längre än mig, trots att jag är ett år äldre.... Det är tur att man är biff!

Ninni Borsic Lönnbro
Det är inte längden som gör det...
för 11 timmar sedan
Emil Thomasson
Haha nej ;)
för 8 timmar sedan
Annie Johansen
Nej, det är tankeverksamheten som gör det men tyvärr ligger Emil efter där oxå ;)
för 25 minuter sedan

Av Annie Johansen - 17 april 2010 19:49


Idag vaknade jag, gick ner och åt frukost och tiden efter det har jag ägnat all min tid, all min konsentration och hela mitt hjärta åt kladdkakan som jag skulle baka till mammas födelsedagskalas. Jag bakade två stycken och medan mamma och pappa gick ner till affären och handlade vissa saknade ingredisenser så satt jag mig och ritade en mall där det stod Hurra, hurra, hurra!! och så klippte jag och grejade och ja, det blev så himla fint att  jag nästan rörde mig själv till tårar ;) Tänk att ena dagen bränner man skiten och andra gör man två mästervärk!


Ja, har man talang så har man.


Jag skulle vilja tipsa om en film. Igårkväll såg nämligen jag på Seventeen again. Har ni sett den? (Min dator är seg, ber om ursäkt för felstavning).

För er som inte har sett den kan jag verkligen rekomendera den! Inte nog med att snygga Zack Efron spelar huvudrollen, den är jäkligt rolig oxå. Det var svårt att hålla sig för skratt =)

Den handlar om en man som har blivit utsläng ur huset och hand fru vill skiljas. Han barn vill inte prata med honom och han sover på sin bästa kompis soffa. Han träffar en vaktmästare på sina barns skola och vaktmästaren frågar honom om han skulle vilja få en andra chans och blablabla. Sen kan ni ju räkna ut vad som händer med tanke på titeln.


Nu ska jag vara social med H på msn för hon verkar lida när jag inte svarar. Och så ska jag, på ett snällt sätt, byta kanal från barnkanalen till ettan (kusinen kollar på något tecknat) för nu börjar Jakten på Julia. Men han dör nog inte, han älskar musik så...



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards