The Life of Annie

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Annie Johansen - 30 april 2010 16:02


Jag mår illa...tror jag måste äta något riktigt, jag har bara tryckt i mig kolor den senaste timmen...inte ba.


Vi hade städdag i skolan idag och det började regna precis när vi skulle börja. Vi var på det vanliga stället, där vi varit i tre år nu, och städade nämligen nere vid folkets hus och så hela hamnen.

Jag har varit väldigt hjälpsam tidigare år, men idag när det regnade måste jag erkänna att jag inte gjorde mycket nytta.

Jag gick runt med en stor sopsäck på huvudet för att inte bli jätteblöt, lärare D skrattade åt mig...Han tjatade på mig för att jag inte gjorde något och sa något ironiskt som jag inte kommer ihåg. För att få honom att sluta tjata sa jag som mamma lärt mig;

- Du ser så manlig ut älskling.

Fast jag utelämnade det där sista ordet, kände att det inte var så passande lixom ;)

Han skrattade och slutade tjata. Mission completed.

 

Nu längtar jag faktiskt lite efter M och H som har varit ute och rest utan mig hela veckan...tur att dom kommer hem idag så vi kan snacka skit =)

Det blåser jättemycket ute...men det regnar i alla fall inte längre...det är bra.


Jag måste bara berätta! Ni har kanske förstått att jag inte är jätteteknisk av mig, jag låtsas gärna att jag är det men så är inte fallet tyvärr.

Men idag, herrejisses vad bra jag har vatt!

Jag skulle spela en film på Windows media player men det ville inte funka. Jag fick ett meddelande om att någon sak på c saknades.

Då går jag in på internet och letar upp den där grejen som jag aldrig hört talas om innan och det funkar visserligen inte dom första gångerna men tillslut hittar jag rätt och nu funkar filmen! Så himla gla är jag!

Fast så som jag laddar ner grejer kommer jag få virus snart, det är inte bra alls.

Så nu får jag inte ladda ner mer program och skit innan jag har köpt en extern hårddisk där jag kan spara alla tusen miljoner bilder jag har. Jag skulle TA LIVET av mig om dom försvann!


Nu ska jag platta håret och äta något, eller nej föresten, jag ska ju grilla sen...det får bli en banan. =D


God Valborg! ;)




Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards