The Life of Annie

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Annie Johansen - 21 april 2010 16:30


Jag glömde skriva igår! Det har inte hänt på ett tag kan jag säga...lite konstig känsla. ;)

Ja, och nu får det bli ett snabbisinlägg för jag ska snart på dans och måste hinna äta först. Jag känner inte alls för dans idag...känner att ingenting kommer fastna så jag får filma danserna för säkerhetsskull.


Imorrn har vi NP i matte igen, C-delen tror jag det är. Skitkul.

Nästa vecka har vi NP i tyska...läsförståelse...jag fasar för det muntliga vi ska ha senare. Jag ser mig sittandes på en stol i ett smutsigt grupprum och så går lärarinnan runt stolen och blir helt jätteaggresiv när jag säger något fel...

I och för sig tror jag ju inte att det kommer ske riktigt så, men ändå lixom.


Imorrn är det torsdag och då är det bara en dag kvar innan det är fredag :D


Oj, måste byta om nu!


Hejsvejs!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards