The Life of Annie

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Annie Johansen - 7 april 2010 21:41


Nu måste jag kisselikissa men jag ska skriva ett snabbelisnabbt inlägg först.


Jag måste duscheliduscha... imorrn ska jag delelidela ut kakelikakburkar till folk, hoppas alla här hemma vi tolv ;)

Städelistäda ska jag oxå göra och så ska jag slappelislappa i den göttiga solelisolen som jag förväntar mig ska titta fram imorrn oxå.


Om det hade kommit snö nu hade jag tagit livelilivet ur mig.


Daniel!!! Kom och hämta dina förbannade kakor! Hur svårt kan det vara?!?! (arg gubbe)(glad gubbe)(bara för att det inte ska låta för aggressivt)

 

Hejdilihejdå!


Av Annie Johansen - 7 april 2010 15:43


Hallaou! Have you missed med ällä?


Nu är jag hemma från Malmötrippen och jag är hungrig.

Märkte nyss att jag glömde gummibandet efter glassätandet innan avresan. Tandläkaren kommer inte bli glad...fast hon behöver inte veta.


Just nu överväger jag väldigt mycket att smsa H och föreslå fika på stan för jag har tråkigt. Låter väl trevligt va?


Ikväll är det dansdags och imorgon ska jag slappelislappa. Måste vila upp mig ;)


Hörs kanske senare, eller inte, det märker ni!


Av Annie Johansen - 7 april 2010 09:21

Känner att jag har tillbringat lite för mycket tid tillsammans med brodern, han börjar bli irriterande...;)

 

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards