The Life of Annie

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Annie Johansen - 2 april 2010 19:27


Denna dagen gick snabbt, kan bero på att jag slösade två viktiga timmar på att titta på en pissig thriller på tv när jag steg upp. Så irriterande när filmen tar slut och man inser att man inte har fattat ett skit.


Det är ingen idé att försöka göra en resumé på dagen för jag komme rinte ihåg vad jag gjort förutom legat i soffan och städat en massa.


Just nu står jag i alla fall i valet och kvalet här. Vet inte om jag ska duscha eller inte...den ständigt återkommande frågan här på bloggen ;)

Tanken var att duscha imorgonkväll men mitt hår är rättså skitigt och jag vet inte om jag vill visa mig hemma hos farmor och farfar på påskmiddag eller i biosalongen med skitigt hår imorgon. I biosalongen ser man iochförsig inte så mycket, men ändå ;)

Det hade varit skönt att duscha nu...men gör jag det kommer håret bli skitigt igen innan onsdag då jag åker hem från Malmö och även om jag vet att kusinen och hans familj har en fullt fungerbar dusch så vill jag ju inte slösa tid på sådant trams när jag är där.

Och så har jag viss erfarenhet av att det är rättså omöjligt att försöka platta håret när kusinen är i närheten, han kommer springandes varannan sekund och frågar;

- Är du klar snart?                                 ;)

 

Det är ett svårt val...


Imorgon ska jag i alla fall träffa H klockan tolv, duschad eller oduschad. Vi ska leverera kakburkar och ta för mycket betalt ;)

Senare, klockan två ska jag på påskmiddag hos farmor och farfar och ännu senare, klockan fyra ska jag, H och M se Alice i Underlandet. Bättre sent än aldrig, right?


Nej vad säger ni? Att duscha...eller inte duscha?


 


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards