The Life of Annie

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Annie Johansen - 12 april 2010 19:16


Första dagen i skolan efter lovet. Jag överlevde.


Började med klassråd där vi diskuterade tryck på klasströjor, jag är tråkig och ska inte ha någon.

På slöjden jobbade jag gärnet och kommer bli klar dom första tio minutrarna nästa vecka så jag måste komma på något nytt att göra.


På engelskan gjorde vi uppgifter och jag fattade ingenting, jag gjorde rätt, men så hade jag ett fel och då började lärarinnan babbla om en massa konstiga saker, hon hade lika gärna kunnat snacka kinesiska, summan av det fattade vore lika stor lixom...

På matten räknade jag och M uppgifter i åttans mattebok inför nationella på fredag.


Efter matten skulle vi kolla på Vocal six en á capella-grupp som sjöngelisjöng. Dom var riktigt bra! Jag tror inte att det var någon i aulan som var uttråkad, dom vet verkligen hur man får igång en publik. Riktigt bra var det, så det kan jag rekommendera. Får ni chansen att se dom någon gång, gör det.

Maten var god.


På tyskan gjorde vi uppgifter och på bilden började jag äntligen rita på mitt projekt. Vi ska göra färgbilder...naturligtvis finns det något finare ord men dte kan jag inte. Jag började göra en clown och det känns faktiskt riktigt bra, det brukar det inte göra på bilden... =)


Dansen var kul idag, det är den alltid iofs så det lät ju lite konstigt...


Nu måste jag äta och sen duscha. Något bra på tv idag? Är det fortfarande repris av 90210? Kanske ska kolla upp det.

Shit, nu dör datorn snart!


Vad tycker ni att jag ska göra på slöjden efter att jag blivit klar med kimonon jag gör nu?


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards