The Life of Annie

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Annie Johansen - 16 april 2010 20:52


Har ägnat två av kvällens timmar till att göra brownies och det gick bra ända tills jag stoppade formen i ungnen. Det är nämligen såhär att vi har haft en skitdålig ugn innan som det tog evigheter att få varm och stod det 15 min. på receptet fick man ha den inne i 30. Men nu har vi bytt ugn och spis och plötsligt är den lite för bra, så pass bra att står det 35 min. i receptet kan man absolut inte ha den inne så länge. Detta glömde jag dock och resultatet blev en bränd browniekaka som fick slängas. Får ge mig på ett nytt försök imorrn. Lite surt dock...;)

Men ingen är förvånad.


Sitter i soffan med datorn i knäet och Så ska det låta på i bakgrunden. Lite halvfalskt låter det just nu när Maria och Shirley Clamp sjunger Mercy. Jaha, nu stampade hon sönder golvet oxå...hehe.

Alexander Rybak är gäst idag oxå. Hur söt är inte han på en skala? Snacka om att ha ett smittsamt leende =)

Synd att jag suger på att förstå norska och därför inte fattar ett skit av vad han säger, okej lite fattar jag allt, men inte varje ord precis. Dom får prata sakta ;)


Years ago, when I was younger. I kind of liked a girl I new. She was mine and we were sweathearts. That was then, but then it's true.

I'm in loooooove with a fairytaaaaaale, even though it huuuuuuurts...

 

Japp, idag i skolan hade vi två prov. Började först med en kort lektion i So. Sen hade vi NP i matte. Två uppgifter hoppade jag över på första delen, så irriterande, efteråt fattade jag att jag hade läst en uppgift med fel betoning på orden i huvudet så jag missuppfattade hela skiten. ;) Typiskt mig å' haka upp mig på något sånt!

Men det kändes bra, vi hade två delar. En del med 20 frågor, tror jag det var, där skulle man bara skriva svar. På den andra delen var det en lite större uppgift och den kändes jättebra! Hoppas det går lika bra som det kändes.


Senare på dagen hade vi No-prov och det behöver vi inte prata om.


Imorgon ska jag plugga på olika saker, baka, måla naglarna och ha kalas för mor min. Hon fyllde år i veckan och släkten kommer imorgon.


"Byter kanal på TV:n"


Vad ska jag hitta på nu tycker ni? Ska nog ägna mig rättså helhjärtat åt Talang 2010 ett tag...


Vi hörs imorgon!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards