The Life of Annie

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Annie Johansen - 3 april 2010 19:28


Vad heter den? Heter idag något särskilt? Är det påskdagen imorgon och annandagen på måndag?

Hjälp, jag skäms för att jag inte kan det här, min so-lärare kommer hugga huvudet av mig.


Hugga huvudet av folk är något som drottningen i Alice i Underlandet har som hobbey. Filmen var bra, inte sådär "OMG!"-bra. Men bra, rolig och cool. Man måste bara älska "Tjockisarna", två karaktärer i filmen, underbara var dom ;) Dom är två små tjocka tvillingar och en av dom gjorde ett sjukt roligt ljud ifrån sig i en scen i filmen och jag,H och M flabbade hur länge som helst efteråt.


När filmen var slut gick vi ut. (Hehe)

Nej, det där var inge kul.

Vi skulle vänta på M:s mamma som var så vänlig och hämtade oss. Vi väntade i ungefär 20 min. och undertiden gick vi över vägen bort till torget om man nu kan kalla det det...;)

Dom har fått klockor där, det vet ni kanske? En stor skulptur med klockor på. Jag fick för mig att försöka ringa i klockorna men när vi kom fram märkte vi att dom var...ja, vad det nu heter...typ...moderna bjällderklockor.

Vi stod där och studerade dom och jag sa;

- Fan vad rädd jag hade blivit om dom började ringa nu, jag hade fan hoppat en halvmeter.

En minut senare börjar dom ringa och din jävel vad vi skrattade. H och M hoppade någon meter och blev livrädda, jag som sa att jag skulle bli det blev det inte men shit vad jag hade ont i magen efter att ha skrattat i några minuter.


Påskmiddag har oxå avverkats idag, hemma hos farmor och farfar. Vi målade ägg och jag, brodern och kusintvillingarna fick påskägg.


När jag kom hem efter bion tänkte jag fixa radio på min radio/CD-spelare som jag fick förra julen. Alltså julen -08.

Men jag fattar ingenting så jag väntar på att pappa ska komma hem och fixa det till mig =)


Imorgon bär det av mot Malmö. Jag kanske ska börja packa...Gud vad tråkigt!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards