The Life of Annie

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Annie Johansen - 25 januari 2010 19:41


Extremt många skratt har förgyllt min måndag idag. + att vi knappt hade några lektioner alls.

Vi började 08.00 med klassamling, men k.f var inte där så det blev inte av.

Sen hade vi slöjd, jag fixade med de kinesiska tecknen som jag ska brodera på ryggen på morgonrocken jag håller på med.

Efter det skulle vi egentligen haft engelska och matte, men elever från Furulund var och hälsade på, sjöng, visade filmer vi redan sett och tvingade på oss broschyrer om deras linjer.


På no:n skrattades det och flamsades en hel del, man får passa på när man har vikarie ;)

Senare på lunchen, dte var då det ballade ur totalt för oss. Jag kommer inte ihåg allt det roliga, men det vi skrattade absolut mest av det kom från M. Jag och H skrattade så mycket att vi inte kunde förklara varför vi skrattade för dom förvirrade människorna som stod runt omkring.

M kom på något sätt in på samtalsämnet, Gröbyska, eller vad det kallas. Alltså, språket man pratar i Gröby. Hon frågade nämligen oss om vi visste vad strumpor heter på det där språket. Gissa.


Sockerfittehoser!


Hihihi.


Ja, halleda.


Jag bröt en nagel idag.


Efter skolan pluggade jag och H på förintelsen och bilden. Jag kan nästan allt om alla bilderna till bildprovet nu! När jag har bankat in allting så ska jag bara banka in alla kännetecken för alla olika stilar!


Och så måste jag till syon imorgon för att, ännu en gång, diskutera mitt gymnasieval. Hur många gånger har jag inte skrivit: "Nu har jag bestämt mig" eller "Nu är det bestämt"?

Men nu är jag osäker igen. Det är nämligen såhär:

Kommer ni ihåg att jag funderade på Lunds dans- och musikalgymnasium i början av hela denhär persen?

Jag bestämde mig sedan för att jag inte var beredd att flytta hemifrån redan osv.

Men nu har jag tänkt lite och kommit fram till att jag skulle vilja veta om jag kan komma in.

Fattar ni?

Det skulle lixom vara kul att se om jag har vad som krävs. Och kommer jag sen in och inte vill gå där pga flytt eller pendlande så kan jag tacka nej.


Vad tycker ni?



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards