The Life of Annie

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Annie Johansen - 4 januari 2010 16:01


Nu har vi äntligen skaffat internet. Herregud, mamma började få abstinens när hon inte kunde gå in på facebook tre ggr i minuten.

Det bråkar visserligen en hel del med mig, men huvudsaken är att det funkar lite ;)


Idag var det den första dagen i skidbacken. Förförra året när vi var här så var jag ute först i backen som fanns precis utanför våran stuga, men idag blev det inte så. Vi bor lite längre ifrån backarna men det är skitsnyggt! Riktigt modernt och spejsat, vi bor i det nya Skilodge Village. Den enda nackdelen är att det luktar konstigt på toaletten. Fast det kan vara för att pappa invigde den igår kväll när vi kom hit... Fast den lukten kan väl inte sitta kvar än? Eller tror ni den har fastnat i väggarna?


Det gick rättså bra idag. Första dagen hade vi tänkt att ta det lugnt, jag och mamma, pappa och brodern gick på de lite svårare backarna direkt.

Men efter ett tag i de gröna backarna så tröttnade jag, övergav mamma och hängde med pappa och brodern till några röda backar. Mmm, kanske inte första dan och speciellt inte när dte är så uppåkt. Jag får se till att vara där först någon dag ;) Jag uppskattar lixom inte de där otäcka isfläckarna som ploppar upp lite här och var när det är uppåkt.


Nej, nu vankas det mat så jag ska koppla ifrån internetet och käka.


Ps. Om ni såg några flygande grisar igår eller idag så är det för att mina fötter var varma igår. Eller ja, varma och varma, men de höll samma temperatur som resten av kroppen. Japp, det skedde i bilen påväg hit när det var ungefär en halvtimme kvar att köra.

Japp, nu vet ni det. Ds.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards