The Life of Annie

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Annie Johansen - 11 januari 2010 18:51


Började klockan 08.00 idag med klassamling. Efter det, slöjd och när det var över så började vi med vårt förintelsetema. So-läraren pratade i en timme om lite bakgrundsfakta som man var tvungen att veta för att fatta filmen vi senare skulle se. Innan filmen började åt vi ungspannkaka =( Blööö

Filmen var, helt okej. Den blev bättre mot slutet, eller så var det så att den var bra hela tiden men det var inte förns i slutet man kunde höra sig själv tänka pga att vissa hade svårt att sitta stilla och vara tysta. Varför kasta runt bullar och pennor ect.? Varför inte bara sitta stilla. Och är nu filmen så himla tråkig så kan man väl passa på å' sova, eller spela spel på mobilen. Men egentligen borde man försöka gilla filmen för de som inte lyssnar är för det mesta de som behöver fatta budskapet.

Jag är trött idag.


Efter skolan stack jag och H ner till stan. Hon skulle köpa byxor och när vi ändå var nere i stan och gick förbi SchackMatt så kunde vi ju lika gärna gå in. Jag hittade en kavaj, svart i vad heter det...swetshirt-tyg? "Tröjtyg" kan vi kalla det. Skitcool, bra eftersom jag letat efter en lite mindre "dressad" kavaj.

Den enda lilla nackdelen är att det är fejkat foder i den. Den har ett randigt foder, en liten tygremsa i slutet av ärmarna men i resten av kavajen finns det inget foder ;) Lite snålt


Den senaste timmen har jag suttit fast vid datorn, jag fastnade på en sida med en massa bilder från Danskompaniets show. Hittade en där jag var i fokus och märkte att man kan köpa bilderna. Men i fullversion på datorn kostar 250:-. Värt det?

www.alex-foto.se


Nu måste jag måla naglarna innan jag, klockan 20.00 ska se om jag kan komma in i 90210 som jag inte har sett på ett tag.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards