The Life of Annie

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Annie Johansen - 9 januari 2010 18:46


Nu är det inte länge till, snart är vi hemma. Skönt för jag har lite hemlängtan ;)

Jag tycker att det ska bli skönt att komma hem men så fort jag tänker på att skolan börjar på måndag så får jag en såndär obehaglig känsla i magen. Lite ångest...Det kommer bli så mycket i skolan denna terminen. Dels är det alla nationella prov som ska göras och så har vi ju en musikal som ska fixas och showas och så dessutom ska man lyckas ha kvar betygen. Såvida man inte höjer dom. Lite press är det allt. Hade kanske varit bättre om lärarna hade väntat med MVG:na i alla fall. Man vill så gärna ha dom men när man väl har det så är det bara jobbigt att ha kvar dom.


Men så kommer det ju hända en massa andra roliga saker denna terminen oxå. Musikalen kommer säkert bli rolig även om jag kommer vara sjukligt nervös inför showerna, hela klassen ska åka på en, förhoppningsvis oförglömlig, skolresa, förhoppningsvis väntar en massa trevliga resultat på prov, nationella lixom "vanliga" och så har vi ju avslutningsmiddag och avslutning i slutet av terminen.

Ja just det, och så är det ju det där med gymnasievalet oxå. Men jag tror jag har bestämt mig, jag är 90% bestämd ;) Det blir nog några samtal med syon innan det känns 100%.


Nu ska jag fortsätta packa och sen väntar lite läsning och tv-tittande!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards