The Life of Annie

Alla inlägg under mars 2009

Av Annie Johansen - 3 mars 2009 18:58


Barnen log mot mig idag, någon pratade till och med med mig. =P


Just nu håller mamma på att göra slingor i broderns hår. Han har en rolig hätta på sig och hans hår står åt alla håll och kanter. Känslig som han är så gnäller han om att det gör för ont osv. Jag och mamma är dock inte ett dugg medlidssamma. =)


Hinner inte skriva mycket mer idag. Ikväll är det säsongsstart av Desperate Housewives klockan 21.00 på kanal 5.

Av Annie Johansen - 2 mars 2009 19:01


Vet ni vad jag nyss märkte!? Jag har skrivit fel på besöksstatistiken!

Det var 145 st. som var inne förra månaden. Det är ju ännu bättre! =)

Jihooo!

Av Annie Johansen - 2 mars 2009 18:51


Jag skulle ha valt tvåor ist. Treorna är så....inte glada.

Jag menar, på matrasten så spelade jag fotboll med tvåorna och de var mycket mer possitiva och glada än treorna. Vad kan det bero på??

Jag får i vilket fall som helst stå ut med treorna i 4 dagar till, jag ska nog överleva.

På fredag ska jag hålla i idrottslektionen (ja, jag spelar fotboll och håller i en idrottslektion, vad händer med mig!?), jag ska även hålla i fredagskul, eller vad det heter.

Så, vad gillar treor att göra? Leka lekar? Vilka lekar?


När vi skulle äta idag så fick jag en mindre chock. Gud, vad matsalen är liten! Allt är mini. Brickorna, tallrikarna, glasen, hela rummet är litet och minimalt.

Jag kan inte fatta att jag tyckte det var stort när jag gick i sexan!


Jag har varit en dag på Möllebacken och jag längtar redan tillbaka till Bokelund. Faktiskt, det är sant. Jag vet inte varför.

Vad gör man en vecka när man inte har några läxor?

Jag är rastlös. Och dansen var dessutom inställd idag så jag är ännu mer rastlös än vad jag borde vara.


Nu ska jag se om jag hittar något gott i kylskåpet...



Av Annie Johansen - 1 mars 2009 20:03


Eller hur börjar man mogna när man låter en tre-åring hjälpa en att öppna ens presenter på ens kalas? Är jag mogen eller vad? Om man då lägger ihop det med att jag har fått rycka in och betala för mamma både på Ikea och Spar så är jag ju typ, nästan vuxen! =D


Nu ska jag hoppa in i duschen innan Beck börjar.

Såg ni Gossip Girl förresten? Jag fattade inte riktigt detdär med Nate och hans pappa, inte detdär med Jenny heller, vad gjorde hon hos Blair???


Imorgon är det första prao-dagen. Jag har en liten fundering som gnager inom mig och det är: Tänk om inte barnen gillar mig!

Jag ska vara i klass 3b på Möllebacken. Tänk om de inte gillar mig! Jag menar, det är ju typ det värsta som kan hända!

Å andra sidan, varför skulle de inte gilla mig? Jag menar, vem gillar inte mig? :P


Nej, nu måste jag duscha, annars hinner jag inte.


Av Annie Johansen - 1 mars 2009 11:19


Mina damer och herrar!

Vi har denna månaden slagit rekord gällande besöksstatistiken här på sidan. Hela 125 st! Jämfört med förra månadens 102. Skitbra! Fortsätt såhär =D


Vad sägs om att fira med den här snygga tröjan från TopShop?

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards