The Life of Annie

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Annie Johansen - 30 mars 2009 18:08


Måndag morgon: Mamma kommer in på rummet kvart i sju och säger: "Klockan är kvart i sju". Jag tittar förvånat på henne, slänger sen en blick på mobilen och märker att jag glömt att ändra klockan, det var därför den inte hade ringt...

Jag och H hade följe till skolan. Vi började med no. Vi hade 80 min. och de första 40 fick vi öva till provet. Sen gjorde vi provet. Jag vet ett fel som jag har, nämligen hur man steriliserar en man. Jag tror att jag skrev att man skär bort en del av könsorganet...man skär bort typ, sädesledaren, är det en del av könsorganet???

Ja, i vilket fall som helst så känns det faktiskt som om jag skulle kunna få MVG på detta provet, men ni kan ge er f*n på att jag får VG+. Inte för att det är dåligt, men det är så frustrerande att få VG+ för det är så nära MVG.


Efter no:n hade vi engelska, sen hade vi matte. Efter matten åt vi och sen hade vi HK. Vi gjorde påskbuffé. Jag och I skulle ha gjort rulltårta, men sen så snodde F den framför näsan på oss så vi fick göra sallad. Det tog inte särskilt lång tid :P

Under lektionen fick vi reda på betyget på provet. Jag hade 28.5 och VG gränsen låg på 29. =)


Efter HK:n hade vi tyska. Vi hade vikarie för vår vanliga lärare var iväg. Vi fick sluta typ, 20 min tidigare än vad vi skulle :P


Jag och F cyklade till dansen tsm. När vi kom dit var det inte öppet så vi fick vänta i 20 min innan T kom.

Jag har fått låna hennes skiva för att kunna öva hemma. Jag glömde att ta med den förra veckan och nu glömde jag den igen!

Så sjukt pinsamt!

Går det någon buss till Åhus? Isf kan jag ta den dit och lägga skivan i hennes brevlåda så att jag inte riskerar att glömma den igen.


Nu ska jag hoppa eller skutta - har inte bestämt mig ännu - in i duschen och sen ska jag läsa ut min bok så att jag kan skriva en resention imorgon. Den ska vara inlämnad på torsdag.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards