The Life of Annie

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Annie Johansen - 6 mars 2009 21:47


Idag var det sista dagen på praon. Synd, jag började gilla det :P

Dagen började med idrottslektion. När jag kom dit upptäckte jag att deras cd-spelare inte läste brända skivor (otur eller otur?) så vi fick dansa till buggmusik ist, men det gick bra det med.

Dansen gick bra, de värkade gilla det, skönt :P Jag var rädd att det skulle dissas totalt.

Efter det hade de svenska, rast, matte, svenska, lunch.

På rasten var den irriterande flickan efter mig igen. Om det inte hade varit för henne hade jag inte haft någonting emot att vara där en vecka till.

Idag var hon så irriterande att jag bara ville spy på henne.

Jag gjorde det inte...

Meningen var att vi skulle spela fotboll på rasten, men det var så mycket bråk om lagen - jag tror de ändrade lagen ungefär fyra gånger och varje gång tog ca. 10 min. - så det blev nästan ingenting av det.


Efter rasten så hade de klassråd och sen var det dags för fredagskul.

Jag höll i det och vi lekte en lek som inte har något namn. Jag orkar inte dra förklaring och grejer, men det blev rättså högljudt då de tävlade i lag.

Men, jag fick tyst på de och de sista 20 min. lekte vi hänga gubbe.


Jag tar tillbaka detdär jag skrev i måndags om att jag skulle ha valt tvåor ist.

Treorna är riktigt trevliga, när de väl har vant sig vid en. Om jag skulle ha varit där en vecka till  hade det nog kunnat bli riktigt kul =D

Det känns faktiskt lite ledsamt att inte få vara där mer.....=)


Hördeninini, nu ska jag nog gå på toa och sen ska jag borsta tänderna för jag misstänker sömn på soffan....



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards