The Life of Annie

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Annie Johansen - 16 mars 2009 20:56


Nu har jag precis stressat iväg det sista av So-uppsatsen till So-läraren.

Det var nämligen såhär: Vi skrev en uppsats om amerikanska vs. franska revolutionen och lämnade in den innan sportlovet. Vi skrev då allt förrutom Sammanfattning och Egna åsikter.

Sista So-lektionen innan praoveckan fick vi 40 min. till att skriva sammanfattning och/eller egna åsikter.

Jag hann skriva sammanfattningen. So-läraren sa att vi skulle få 40 min. till att skriva efter praon.

Det fick vi, men jag var sjuk, så jag gjorde inte det.

Idag kom Maja fram och sa att det skulle vara inlämnat idag. Jag fick lite panik men Issaw fick mig att glömma detta problem och jag kom inte ihåg det förns jag kom hem och satt vid datorn och vrålade till La voix.

Eftersom att jag och so-läraren är hippa så skickade jag ett mejl till henne och frågade om det var sant att det skull vara inlämnat idag.

Hon skrev en massa tillbaka, men för att sammanfatta det så skrev hon att allt ska vara inlämnat på fredag.

Men, nu har jag i alla fall skickat egna åsikter och så ska jag ge henne sammanfattningen på onsdag.


Idag har jag även hunnit med att ringa till Lasse och bestämma tid till att ändra små saker på skivan. Jag vet, det är skandal att jag inte har ringt förns nu, men jag har verkligen inte haft tid. Helt sjukt!

Jag har även hunnit förundra mig över hur Malena kan ta den sista tonen på La voix och duschat.


Imorgon är det min birthday.

Vet ni, jag har tänkt på en sak. Om jag någonsin kommer att bli avrättad - jag vet, ni behöver inte kommentera det - så skulle det vara jävligt coolt att bli det exakt när man föddes. Jag skulle lixom isf avrättas klockan 11.17 eller 11.19 - mamma kommer ej ihåg - den 17/3.

Ellerhur är det coolt. Då är man lixom exakt 30 eller 27 osv.


Till min besvikelse och förvåning så visade de ett gammalt avsnitt av 90210 idag. Har inte en aning om varför, de måste ha tagit fel...tusan.

Nu sitter jag iaf och kollar på hockey på kanal 9 och ska snart gå till sängs.

Baby Goodbye and Farwell!



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards