The Life of Annie

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Annie Johansen - 7 mars 2009 19:46


Kombinationen lördag, te, vänner-avsnitt och en nyshoppad bok är oslagbar.

Jag har haft en underbar lördag. Har bara myst runt i strumpbyxor och svart oversize tröja från hm. Drog på mig ett par jeans när vi tog en trip till Maxi där boken och ett nytt svart diadem inhandlades. (Jag tog, av misstag, sönder mitt igår morse, det hade dock ingenting med aggresivitet att göra.)


Idag tog jag mig även tid att kolla på Chicago. Underbar film, så sjukt bra koreografi, musik, skådespelare. Allt är klockrent.

Jag satt ihop min nya golvlampa som jag fick i födelsedagspresent av farmor och farfar idag oxå. Det blev nice. =D


Imorgon ska vi till Malmö. 97:orna spelar sin sista match för denna säsongen och vi ska till Rosengård.

Japp, du hörde rätt, vi ska på världens billigaste utlandssemester igen.

Har du inte läst om mitt inlägg om shoppingcentret i Rosengård?

Läs det. (Det kan finnas under november, eller kanske december).


Nu ska jag ner och hämta upp något onyttigt, sen ska jag och familjen titta på melodifestivalen. Efter det ska jag kolla på den där filmen på tv4 och imorgon ska jag upp tidigt.


Vet ni, att dethär är den sista helgen som jag och hela familjen spenderar tillsammans på jättelänge. I påsk kommer vi att kunnaumgås igen.

Nästa helg ska jag filma en cup i ishallen hela lördagen, på söndagen har jag konfirmation. Helgen därefter ska jag på besök i Malmö.

Helgen efter det ska brodern och fadern iväg på någon cup har jag för mig att det var. Helgen efter det ska min bror åka iväg och åka skidor med en kompis, en hel vecka. Och sen är det påsk.


Nu måste jag springa ner i 100 km/s om jag ska hinna innan melodifestivalen. (1 min.)


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards