The Life of Annie

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Annie Johansen - 27 mars 2009 22:39


Jag tycker att Annika, Magnus danspartner, förtjänade att vinna, men om man ska jämföra Leila och Magnus så är Leila mer än 1000 ggr bättre.

Menmen...

Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag lägga mig i min nybäddade säng och sura för att inte rätt person vann.

Av Annie Johansen - 27 mars 2009 22:24


Satan vad bra Leila var! Hennes sista dans, WOW!

Jag har aldrig sett en så avancerad, vacker, powerful dans förr.

Hon bara måste ju vinna!

Av Annie Johansen - 27 mars 2009 16:30


Vi badade med klassen idag. Vi hade livräddning och jag har konstaterat att det inte är något för mig. Om Maja, om jag skulle rädda, hade varit medvetslös på riktigt så hade hon kommit upp på land med vattenfyllda lungor och blått ansikte...


Innan badhuset hade vi no, engelska och so. På so:n ställde so-läraren utslagningsfrågor och om man svarade rätt s fick man gå.

Jag svarade på vad kronprinsessan Viktorias lillasyster heter.  =)

Innan dess var det en massa konstiga geografifrågor som bara nördarna kunde.

Efter att jag hade fått gå så kom det däremot en massa frågor som jag kunde svaret på (jag stog kvar och väntade på mina vänner som ännu inte tagit sig därifrån).

Typ som: Vad heter påven?

               Var bor påven? På denna frågan skrek en elev "ROM" och so-läraren

               sa "Nej, vilken stad". Och då skrek eleven "Jaha, Italien!"

               Vad heter Sölvesborgs kommunalråd?

               Osv.

Namn är jag bra på faktiskt. =)


Tillbaka till badhuset. Vi gjorde allt detdär som man var tvungen att göra. Sen stressade vi tillbaka till skolan när vi upptäckte att klockan var 12.00 och matsalen stängde 12.30 (När vi kom dit och trodde att vi hade ca. 10 min på oss att äta så såg vi på en lapp på dörren att de hade öppet till 12.45)

När vi hade ätit så hade vi rast och sen hade vi matte.

På matten hade vi vikarie. Trevligt.


Efter skolan cyklade jag i typ 90 km/s till stan. Skulle ju slinga mig.

Ddet blev nog bra, fast jag har inte vant mig än. Jag tycker att jag ser ut lite som en kvinna från Grekland som har blonderat sig (ursprunglig håfärg: svart), du vet, lite för blond, men det vet jag att jag egentligen inte är :P


Nu ska jag minsann och da gå upp på mitt rum och städa, byta lakan i sängen, dammsuga? och sen ska jag sätta mig framför Vänner och måla naglarna med nytt rosa nagellack från Konsum.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards