The Life of Annie

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Annie Johansen - 18 mars 2009 18:51


Tjalojsan!


Tar en paus från allt läxläsande. Jag har nu läst tyskan, ska läsa den en gång till när jag har läst matten. Jag har även läst lite i hemkunskapsboken. ska fortsätta med det när jag har lust :P

Nej, men det ärså sjukt tråkigt! Vi ska ha prov på måndag och eftersom att jag ska iväg i helgen så kommer jag inte kunna öva då. Eller jo, jag kan ju ta med mig boken och läsa den på tåget hem på söndag.

Ja, Gud vilken bra idé.

Men jag får läsa lite till i alla fall.


Matten ska jag oxå läsa....vi ska ha prov imorgon. B-delen. Vi gjorde A-delen igår. Det gick bra tror jag, det kändes helt okej i alla fall. Nästan så okej att jag skulle kunna ha alla rätt, men det har jag aldrig så det kan jag glömma. :P


Idag är dansen inställd =( Dansledaren är sjuk.


Japp, jag ska iväg i helgen.

När jag sa till idrottsläraren att jag kanske måste gå lite tidigare på fredag just för att jag ska med tåget så sa hon: "Det går väl en gång i timmen, eller?"

Då sa jag: "Ja, men vi ska på kalas, så, vi har en tid att passa."

Lägg märke till att jag sa vi. Det är nämligen bara jag som ska iväg. Men om man säger vi ist för jag så blir det mer effektfullt lixom :P

Lägg oxå märke till att jag inte ska på kalas, jag ska bara hälsa på kusinen och hans familj =)

I vilket fall som helst så blev hon lite sur, det kunde jag se, men hon är lite tjurig ibland =D

Jag kan glädja henne med att jag tänker ta 15.50 tåget så jag kommer inte behöva gå tidigare.

När jag kommer dit ska vi hem till de och lämna packningen. Sen ska vi till Entré där jag tror att Kevin Borg ska spela, typ klockan sex. Det blir trevligt.

Sen ska jag och morbrodern gå på bio.

På lördag har Maria lovat att shoppa med mig tills jag spyr, så det blir mycket shopping :P

Och sen, på söndag, så reser jag hem och på tåget ska jag alltså läsa till hemkunskapsprovet. 


Bra, nu ska jag läsa matten, lite hemkunskap och sen ska jag göra något annat obetydligt =)


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards